KPMG
Uppskattar
förändring

Tillsammans med KPMG skapar vi varumärkesbyggande kampanjer som syns i digitala media och ofta på Arlanda Express. Temat är Uppskatta förändring och i kampanjens enheter lyfter vi fram människor från näringslivet som KPMG respekterar och vill hylla. I kampanjen kallas de för De förändringsbenägna. Först ut var Andreas Vural från Happy plugs, följt av Jacob Dalborg från Bonnier Books. Nu syns Elizabet Jönsson från SBAB i kampanjen.

KPMG_Uppskatta_forandring
KPMG_Uppskatta_forandring_2

En digital satsning

Den allra största delen av kampanjen är filmer som genom programmatiska köp exponeras mot målgrupperna. Filmerna går även på Arlanda Express och kring kampanjen har KPMG byggt en kampanjsida där poddar och annat material kompletterar filmerna.

KPMG är på en förändringsresa – på tåget

Under temat Uppskatta Förändring, har vi tillsammans med KPMG skapat en mängd spännande digitala kampanjer. Men sommaren 2016 var det dags att göra ett spännande event. För att inspirera tågresenärer mellan Stockholm och Göteborg att se världen på ett annorlunda sätt, delade vi ut specialdesignade Google Cardboard-glasögon. Vi uppmanade dem sedan att ladda ner en app, och vips kunde de uppleva en bergochdalbaneresa i virtual reality, förstärkt av tågets naturliga rörelser. Kampanjen stöttades av digital annonsering riktad direkt till alla ombord för att säkerställa att så många som möjligt fick upp ögonen för en förändringsbenägen revionsbyrå. 

google_cardboard